Isnin, 1 April 2013

Ketegal Pengerindu Tua Berserara

Datai di ruai betunga mua
Nuan ambai ngijap ke mata
Alu mantai ke leka sada
Madah diri deka bekelala
Tuchum malu ketegal gaga
Bisi bujang ngemai nanggam semaya

Madah sayau enda nemu lenyau
Madah rindu enda nemu badu
Ninting maya ngirum berita
Sada nyawa didinga nyapa
Mai ngetan ke tali semaya
Ti udah ditanggam dulu menya


Apin udah belikau bebiau
Agi dikingat ke leka jaku
Madah rindu enda betah selalu
Taja jauh beribu batu
Nuan sulu mengkang engggau aku
Nama penyadi diatu sulu
Ulah nuan ngasuh ati sinu
Ati beraie seilu-ilu
Pengerindu nuan ukai ke siku



Dibagi nuan aku enggau iya
Laban nuan ngumbai aku enda meda
Laban nuan mikir aku enda ngemata
Taja tua berantara dunya
Tang aku nemu jalai cerita tua
Nadai pengujung putus  pea aja
Pengerindu lama padam ngapa
Nuan asuh ku milih Iya






     

Tiada ulasan: