Ahad, 27 Mei 2012

MY DREAM (DANCING)

walaupun, x sehebat, x sepandai orang lain, namun saya berusaha untuk belajar menari kerana ini adalah salah satu bidang yang saya gemari dan ingin ceburi. Sejak kecil lagi, saya suka menari tak kira tarian tradisional, klasik dan moden. Bagi saya, Menari adalah satu yang sangat memberi satu kepuasan yang tidak terhingga dalam diri saya. Bahkan, apabila menyambung pelajaran juga yang bersangkut paut dengan bidang seni dan budaya, keinginan saya terus berkobar-kobar. Saya tidak kisah kalau menari sekadar untuk belajar mahupun persembahan, janji saya juga mampu buat yang tebaik walaupun kita tidak pernah lari dari kesilapan. Puji Tuhan, tunjuk ajar dari mereka yang memang dah arif pasal menari, saya sedikit demi sedikit boleh membuat pergerakan yang 'basic' walaupun agak kaku...hahahhahahah..,.lawak di situ...

PERTANDINGAN PERTAMA YANG SAYA SERTAI (TARIAN KREATIF SARAWAK  DI USM,PULAU PINANG)
 



Tiada ulasan: